Sunday, February 4, 2018

TOP recepty 2017


Leden je za námi a já jsem si říkala, že bych mohla připravit článek na úspěšné recepty roku 2017. Co je to ale vlastně úspěšný recept? Určitě jsou to takové recepty, které vám stály za to rozkliknout článek a podívat se na ingredience. A ještě lepší varianta je ta, že jste si je dokonce zkusili připravit. To mě vždycky moc potěší, když od vás ještě dostanu zpětnou vazbu, formou fotky, nebo zprávy, že recept dobře zafungoval a chutnalo vám.

Podle statistiky na blogu jednoznačně první místo vyhrává banánový chleba.  Říkala jsem si, že by si zasloužil už přípravu videoreceptu....tak tady je :)



Tento recept jsem zkoušela dost často a měnila jsem ingredience, hlavně druhy mouky a poměry kokosového oleje, až vznikla tato, zatím jeho poslední varianta. Výborně chutná  nahřátý v domácím grilu, k tomu používáme pečící papír, do kterého plátek vložíme. Nakrájíme na něj kousky banánů a zakápneme javorovým sirupem, nebo ho můžete namazat arašídovým máslem, přidat opět banány a už si pochutnat na skvělé snídani, nebo dezertu. Ještě mám v plánu ho vyzkoušet v bezlepkové variantě. Stačilo by nahradit mouku špaldovou, moukou bezlepkovou, nebo využít mouku mandlovou.


Krásné druhé místo patří pizze z quinoy. Právě mám doma quinou naloženou ve vodě a těším se, jak si ji zítra zase uděláme. Při pečení můžete trochu cítit specifickou vůni quinoy, ale nakonec byste to ani nepoznali, jaká je hlavní ingredience této pizzy. A chuť je až překvapivě dobrá.


Třetí místo získává banánová palačinka. Fotek banánové palačinky jsem od vás dostala snad nejvíc, moc, moc děkuji. A jaké byly povedené! Někdy to dá trochu práci vychytat správnou pánev, stupeň ohřevu a své udělá i druh pečícího papíru. Tady funguje bílý pečící papír, ne ten hnědý. Na to už jsem přišla :) a vy také. S banánovou palačinkou zlehka nastartujete svůj den. 


Podle výsledků je vidět, že vás baví zdravě mlsat. A taky, že vám banány chutnají stejně, jako mně.
Strašně moc vám děkuji za všechny vaše fotky, které mi nejvíce chodí do directu na Instagramu. Začnu si je schovávat a postupně zveřejňovat, jestli budete souhlasit. V posledním týdnu mi přišly fotky, jak barevně vaříte. Moc se vám recepty povedly! Děkuji všem autorkám a budu ráda, když mi fotky budete dál posílat, nebo recepty označíte hastagem #mojebarevnakuchyne. Děkuji a mějte se fajn!

Příště se můžete těšit na blíbený recept měsíce ledna :) Už mám svůj tip!
Share:

2 comments

  1. Teď jsem měla období, kdy jsem se potřebovala váhově srovnat i kvůli zítřejšímu vystoupení párové akrobacie, ALE... od čtvrtka se zavřu v kuchyni u budu vařit a péct a nikdo mě odtamtud nedostane :) Znám vaše recepty moc dobře, ale pořád tu bylo něco, co mi nedovolovalo je uvařit. V sobotu jedu do Alp a když jsem uvažovala, co další den k snídani, tenhle článek a recept na banánový chléb byl jasná volba! Už jsem ho jednou pekla a po fotkách tady na blogu jsem na něj dostala chuť. Už se těším až ho podle Vás upeču :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amálko, držím všechny palce na vystoupení a užij si Alpy. To vše zní fakt skvěle a mám velkou radost, že jsi si vybrala na pečení tento chleba. Tak ať ti chutná a měj se krásně.

      Delete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig