Sunday, November 26, 2017

Borůvkové smoothie s květákem


Krásný den vám přeji! Jak udělat plnou misku smoothie, tak, aby neobsahovala mnoho cukru z ovoce? Ovoce je možné částečně nahradit zeleninou. Ano, mám na mysli mražený květák a ono to funguje :) Takže, pokud máte chuť na zmrzlinu, zkuste tento recept. Snad vás nebude bolet v krku, jako mě, až to teď v zimě vyzkoušíte :)


Na 1 porci budete potřebovat:
  • 1 šálek mraženého květáku
  • 1 šálek mraženého banánu
  • 3/4 šálku mražených borůvek
  • 1 lžíce arašídového másla
  • 1 šálek vody
  • 1 šálek řeckého jogurtu
Květák a banán předem nakrájejte na menší kousky a nechte přes noc zmrazit. Všechny ingredience rozmixujete dohladka. Pokud je směs moc hustá a nejde rozmixovat, přidávejte postupně vodu.
Můžete ozdobit čerstvým ovocem.

Dobrou chuť!

Inspirace s mraženým květákem: www.alphafoodie.com
Share:

2 comments

  1. To vypada lahodne, musim vyzkouset����

    ReplyDelete
  2. To vypadá moc dobře. Zrovna včera jsem si v Penny Marketu koupila dva květáky, protože ho tam měli v akci, tak hledám jak ho udělat, ale smoothie by mě teda rozhodně nenapadlo. :) Když tak doporučuji mrknout na leták, Penny sleduji tady :)

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig