Thursday, October 12, 2017

Photo diary - s Italem v kuchyni


Krásný den vám přeji! Jak už jsem v týdnu zmiňovala na instagramu, měla jsem možnost užít si společné vaření s Emanuelem Ridim, přímo na jednom z kurzů kuchařské školy Laboratorio Scuola di Cucina. Před začátkem jsem byla trošku nervózní, ale taky strašně natěšená a zvědavá na Emanuela a také na recepty, které budeme vařit.

V kuchařské škole nás mile přivítali uvítacím drinkem a vysvětlili nám, jak bude celý večer probíhat. Potkala jsem se tam se stejně natěšenými lidmi, kteří se už nemohli dočkat, až potkají Emanuela osobně. Milým překvapením pro mě bylo, že jsem se tam setkala i s foodblogerkou Ivankou Jindřichovou a domluvili jsme se, že budeme ten večer vařit spolu.


Vaření s Emanuelem nemělo chybu, byl to opravdu zážitek. Umí totiž navodit rodinnou atmosféru a roztomilou češtinou okořenit průběh večera.


#varime #michame #poradstejnakolotoc

Menu bylo znamenité! Emanuele vybral své oblíbené recepty od babičky z Elby. Jídla většinou obsahovala pár dostupných ingrediencí. Zase se ověřilo, že v jednoduchosti je síla!


Nejdříve jsme se pustili do přípravy opilého koláče a všichni jsme se těšili, jak ho na závěr kurzu ochutnáme. Vypadal opravdu lákavě! Tvořily ho hlavně ořechy, místo másla jsme přidávali olivový olej a nechybělo ani dezertní víno.


Při ochutnávkách navařených jídel jsme mohli degustovat prvotřídní vína představená sommelierem panem Flemmingem Lauesenem.


Potom jsme připravovali Toskánská kuřecí jatýrka s capari na křupavé topince. Paštika chutnala skvěle, byla jemná a příprava vážně jednoduchá a rychlá.


Velké překvapení večera bylo pro mnohé z nás kroupové rizoto. Při nejbližší příležitosti si kupuji kroupy a jdu do toho! No posuďte sami, taky byste si dali?


Nakonec jsme připravovali roládu z perličky. Nádivku tvořily plátky pancetty a bylinky, k tomu už stačilo udělat jen jemnou sýrovou omáčku.


Všechno navařené jídlo jsme společně s ostatními vychutnali ve vedlejší místnosti u velkého stolu, povídali si a hodnotili navařené dobroty.

Už jste byli na nějakém kurzu vaření? Jestli ano, jakou kuchyni jste si vybrali?


Share:

1 comment

  1. Tak to věřím, že to musel být úžasný zážitek, Manu je moc velký sympaťák :-) Ale ty jídla vypadá velmi dobře. A italská kuchyně mě moc láká. Úplně zbožňuji parmezán :-) Jen je škoda, že takové kurzy nejsou v Brně :-( Ale třeba se někdy zadaří :-) Mějte se krásně

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig