Wednesday, June 21, 2017

Rychlý třešňový džem


Dobré ráno, dnes jsem si pro vás připravila rychlý třešňový džem pro zpestření vaší snídaně. Žádné zavařování....místo cukru javorový sirup....a želírování mají na starosti chia semínka! 

Na 2 skleničky o objemu cca 250 g budeme potřebovat:
  •  500 g třešní
  • 4 lžíce javorového sirupu
  • 4 lžíce chia semínek
  • 4 lžíce  vody
  • ½ lžičky vanilky

Do mixéru vložíme vypeckované třešně. Přidáme ostatní ingredience a rozmixujeme. Směs vložíme do uzavíratelných skleniček a vložíme do lednice. Necháme nejméně 1 hodinu uležet. Můžeme podávat s jogurtem, granolou, na chlebu, nebo jen tak ujídat ze sklenice.

Uchovejte v lednici, spotřebujte nejlépe do 3 dnů.



Dobrou chuť!
Share:

1 comment

  1. Právě třešňovou marmeládu jsem chtěl dělat minulý rok. Bohužel ale nastal jeden problém. Měli jsme strašně malou úrodu třešní. To by se nevyplatilo. Dost velkou část nám bohužel zničili špačci. Taky jsem na ně byl pěkně naštvaný. Říkal jsem si, že letos asi na zahradu zkusím koupit takové ty plašiče ptáků aby se to znovu neopakovalo.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig