Tuesday, June 6, 2017

Jogurtové lívanečky


Krásné ráno, také občas přemýšlíte, co zdravého si dáte k snídani? Čím nastartujete svůj den a budete se cítit už od rána skvěle? Já velmi často :) Protože ráda do jednotlivých jídel zařazuji bílkoviny, zdravé tuky i sacharidy, vyzkoušela jsem tentokrát asi z tisíce různých receptů na lívance, právě tyto z řeckého jogurtu. V receptu najdete různé vyzkoušené varianty doplněné fotkou.

Na jednu porci (6 ks) budeme potřebovat:

  • 120 g řeckého jogurtu 
  • 40 g ovesných vloček 
  • 1 vejce
  • 1 malý banán
  • 1/2 lžičky skořice
  • 1/2 lžičky vanilkové esence
  • 1 lžíce lněného semínka
  •  2 lžíce kokosového oleje (na smažení)

na ozdobu:

  • skořice
  • nakrájený banán (jiné ovoce)
  • ořechové máslo
  • řecký jogurt
  • 1 lžíce javorového sirupu
  • ořechy


čokoládová poleva: (ingredience na polevu rozmixujeme)
  • 1/2 banánu
  • 1/8 zralého avokáda
  • 1 lžíce kakaa
  • 1 lžička arašídového másla
  • 1 lžička javorového sirupu
Postup:

Vločky rozmixujeme, dále k nim přihodíme 1 nakrájený banán a ostatní ingredience. Vše rozmixujeme dohladka v hustší těsto. Rozehřejeme  pánev s kokosovým olejem, tvoříme malé lívanečky. Opékáme z obou stran do zezlátnutí. Lívance ozdobte podle vaší chuti. Já jsem je tentokrát poprášila skořicí, obložila banány a zakápla ořechovým máslem. Další tipy na ozdobu najdete v receptu.

Varianta s čokoládovou polevou.


Varianta s malinami, jogurtem a javorovým sirupem.



Dobrou chuť!

Share:

2 comments

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig